onsdag den 9. januar 2013

Portræt 1/52

Jeg tyvstjæler denne ide fra Ulla-lullaby.blogspot.dk. Det er en god udfordring og lige nøjagtigt en af grundende til at jeg i det hele taget startede denne blog. Så I, der ikke er lige om hjørnet, kan følge med i vores dagligdag.

I 2013, vil jeg tage et portrætbilled af min dejlige skønne dreng, hver uge. Ét portrætbilled om ugen. På den måde kan jeg, og I derude, følge med i hans udvikling, uge for uge. Fra vinter og hue-vejr til sommer og bare tær og igen til når vi når de koldere grader, når 2013 går på hæld.

Jeg glæder mig til at se hvordan dette projekt udvikler sig, og hvordan han udvikler sig og se hvordan hans dagligdag bliver afbilledet i ham og i disse billeder.

Jeg er allerede lidt bagud, så dette indlæg kommer med billed for uge 1 i 2013. Mini-kokken Lauritz der er igang i køkkenet og laver kernebrød sammen med mor. En favorit spise hos mor og en favorit beskæftigelse hos Lauritz, what is not to like...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar