søndag den 25. august 2013

Ønsker til Lauritz

Lauritz fødselsdag nærmer sig...eller det vil sige, der er over en måned til. Men sådan som tiden flyver afsted hvor jeg dårlig nok kan følge med, jamen så vil det ikke undre mig, at det pludselig viser sig, at han har fødselsdag imorgen.

Nå, men det betyder jo også bare, at jeg hellere må være i god tid, så jeg er så småt ved at sammensætte en ønskeseddel til ham.

Jeg er helt vild med tøj til drenge fra Norlie og Wheat, og jeg har da også fundet lidt i dette års efterårs/vinter kollektion.


 

Billederne er lånt fra Norlies lookbook, via deres hjemmeside her.

...og fra Wheat
Sailor knit stribes
T-shirt Boat LS
T-shirt Robert
Trousers Front Pockets

Billederne er lånt fra Wheats hjemmeside, via deres web-shop her.

Kan nu stadig også godt, lide drengetøj fra Ej Sikke Lej, som f.eks. disse bløde bukser. 


Lauritz skal jo have nogle bukser, som han selv kan tage af og på, nu hvor han er ved at blive en stor dreng og lærer at gå uden ble. (billederne har jeg lånt fra Babysam's hjemmeside her.)

Og ellers elsker Lauritz at læse bøger, og i og med at han bliver større og ældre, så skal han også have nogle nye bøger.

Disse er bare et par stykker jeg har kig på. De skulle være super gode til drenge i lige nøjagtigt Lauritz alder.







 ...og ellers nogle Hama-perler og stiftplader, så han kan øve sine fin-motorik, så som disse.


Fodboldmål til haven, så kan vinde over farmand i fodbold.


...og en gravko, som han kan sidde på, til sandkassen. 



Men hvis man finder noget som man tænker at Lauritz vil være helt vild med...jamen så er jeg sikker på at det også er et hit.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar