mandag den 24. juni 2013

En dansk klassiker til fødselaren imorgen

Imorgen har min skønne mand fødselsdag, og i den anledning har Lauritz og jeg været igang i køkkenet, siden jeg hentede ham fra vuggestuen.

Vi har bagt boller og en god gammel klassiker og en af de kager Mark rigtig godt kan lide...kanelstang.

Det er første gang jeg laver kanelstang. Den kræver lige lidt øvelse kan jeg mærke, men næste gang, så sidder den lige i skabet. Altså, det er udseendet vi taler om her. Smagen er HIMMELSK. Intet mindre. Men det der med at flette siderne så den kommer til at se rigtig fin ud...det virkede altså ikke...på ingen af de tre stænger.

Men næste gang, så ved jeg at de skal være længere og en smule tyndere, så tror jeg at de er nemmere at folde.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar