mandag den 10. december 2012

Ventetid

...er perfekt tid til indlæg på bloggen. Står venter på toget skal finde sin vej til Hellerup station og bringe mig hjem i varmen. Bliver mere og mere glad for at jeg skrev til min skønne mand, om han ikke ville hente vores lille prut....skulle have været i vuggestuen for nu 10 minutter siden for at hente en glad lille dreng.

I højtaleren, som i øvrigt har fået en ny forfærdelig lyd, siger de ... "Vinteren er kommet og toget til Nivå kører om 10-12 minutter" ja det er fint, men hvornår kommer det så, og hvor kører det fra om 10-12 minutter. Og tak for informationen, jeg har bemærket vinterens komme, mine knæ er nu blå og ligner en forfrossen Kylling (som i bamses kylling da det var vinter i bamses billedbog og kylling havde blå ben, eller blå strømpebukser i stedet for de normale røde).

Uuh skal lige have hænderne i lommen et øjeblik...ellers er det stive fingre der bliver skrevet med. Eller også måske bare lidt billeder fra en fremragende weekend.




















Jul i Tivoli/ Julemandens rensdyr i Tivoli/ Slår sneen med græsslåmaskinen/ Ser på far hænger mad op til fuglene/ Sneen får en ordentlig omgang/ Kerner og nødder til rugbrød/ Pisker æg til rugbrød/ Mors lille hjælper/ Gæster på vej gennem sneen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar