onsdag den 21. november 2012

Helt ærligt

Så har forkølelsen endelig forladt kroppen og straks sætter en elefant sig på min bryst så jeg ikke kan trække vejret. Jeg væser og piver og bliver forpustet af at trække vejret og det kan jo ikke være rigtigt at det er sådan det skal hænge sammen. Så til lægen med mig og jep...jeg er den heldige vinder at et styks kold lungebetændelse.

Altså!!

Jeg har aldrig, så vidt jeg husker, haft lungebetændelse før. Er det så godt eller dårligt at det er kold i stedet for almindelig lungebetændelse? Tja, jeg har ikke feber og er relativt frisk, så det er vel godt nok. Men jeg glæder mig til at kunne trække vejret ordentligt igen, uden at blive forpustet og få ondt i brystet.

Men så er kontoret lige flyttet hjem et stykke tid, og det er jo meget rart at man, læs jeg, har mulighed for det, midt i månedsluk, deadlines osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar