torsdag den 6. september 2012

Planer...

Det er vidst ikke nu jeg skal sige, at jeg selv syntes at jeg er godt til at planlægge min tid og overholde mine planer osv. Der skete i hvert fald ikke søndags, men syntes at jeg har en rigtig god undskyldning. Min mormor ringede og havde brug for hjælp med at booke sæder på den tur til
New York, hun og hendes ven skal på her i september, og så ville de meget gerne have hjælp til at købe et nyt fjernsyn...en fladskærm, den første de har haft. Og så ville hun lave lidt hyggeligt mad...det kan man da ikke sige nej til. Så blogskriveri blev sat til side for mormor eller oldermor og older-Per som Lauritz så fint kalder min mormor og hendes ven...

Vi har hygget os. En hel masse.. så her følger lidt billed-spam fra tiden siden sidst...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar