mandag den 9. juli 2012

En blog bliver til..

Har overvejet det mange gange..er ikke en gang sikker på hvor mange gange, men mange. Ved ikke om det er fordi det kunne være sjovt eller fordi jeg bare altid har så meget at fortælle...eller taler i hvert fald meget. Jeg har i lang tid fulgt flere forskellige blogs og har haft lysten til at få min egen, at få lidt mig selv der ud.

En blog. Min helt egen blog.

Jeg er gift med Mark (36) og vi har en vidunderlig søn Lauritz (1). I 2011 købte vi mit drømmehus i Hørsholm, hvor vi flyttede ind i januar 2012. Man kan næsten sige at huset er blevet i "familien". Det er min mors chef og gode vens hus vi har købt. Jeg er kommet i huset siden jeg var barn (de boede der i godt 28 år) og så jeg har været vildt med huset, så længe jeg kan huske. Heldigvis blev min mand også vild med huset første gang han så det, så vores blev det. Vi var så heldige at aftale en meget fleksibel overtagelse med de tidligere ejere, da vi først skulle have solgt vores, fantastiske, rækkehus på Amager. Vi boede på amager i 3 år, og det var meget vemodigt for mig at skulle derfra. Det sammenhold der er mellem naboerne derude og børn der griner, leger og løber ud og ind af dørene hos hinanden - priceless.

Der er det virkelig noget andet nu at bo i hus + at vi bor i "hullet" - man skal være meget mere proaktiv, og det har ikke hjulpet at vi så flyttede ind i januar, hvor alle holder sig indedøre i varmen. Det er lige så man overvejer, om man overhoved har naboer...

Det har heldigvis hjulpet nu da det er blevet bedre vejr, men jeg føler stadig at der er langt igen, for at opleve det, som fra rækkerne på amager. Er dog overbevist om at det kommer, og helt sikkert bliver nemmere, når vi har boet der lidt, Lauritz bliver ældre osv. osv.

Og hvad vil jeg så med denne blog? - jeg vil skrive lidt om alt muligt og ingenting. Om min familie og de oplevelser vi har sammen. Jeg elsker at bage og lave ting med mine hænder af den ene eller den anden slags, så det vil jeg også skrive lidt om. Og selvfølgelig everyday stuff, samt billeder af den en og anden slags.

Lige et lille sommerbillede fra en skøn dag i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar