fredag den 10. oktober 2014

Stilhed...

Der har været meget stille på bloggen, og meget er sket. Jeg har været overmandet af barsel, sygdom (ikke alvorligt), dåb og fødselsdage.

Enkelte store ting, men også en masse daglig dags ting. Ting der æder timerne, i store bider, så jeg står tilbage og kan kan huske hvad jeg har foretaget mig. Med undren over hvor dagen blev af.

Jeg har en masse indlæg i hovedet, som venter på at blive skrevet, og en masse billeder, der venter på at blive delt. Så jeg håber at I vil bære over med mig, at indlæggene kommer i klumper stimer. Nogle med flere billeder end tekst.

Jeg har derfor også valgt at starte med en stime af de ugentlige portræt indlæg. Jeg har nu 7 portræt-indlæg på samvittigheden.

Jeg havde en forestilling om, at det ville blive piece of cake at have bloggen kørende mens jeg var på barsel, for så havde jeg jo ikke mit arbejde, at tage højde for, på samme måde. Men selvom Mathilda er den nemmeste baby (åh Nemesis - hold dig væk) og altid glad og smilende, så flyver tiden afsted. Bloggen er blevet nedprioriteret, men jeg har forsøgt, at være stor-forbruger af Instagram, så I stadig har haft en mulighed for at følge en smule med.

Jeg vil forsøge at rette op. Jeg vil jo virkelig gerne skrive og dele billeder. Små glimt af vores hverdag, mine små håndarbejdssysler og opskrifter. Det er hyggeligt. Mit lille hygge-hjørne.

Jeg håber at I stadig vil følge med, og så skal jeg nok "oppe" mig lidt, så der bliver et bedre flow i hvornår der kommer indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar