torsdag den 16. oktober 2014

På eget værelse

Den her lille tøse-pige, har sovet inde på sit eget værelse, 4 nætter i træk nu.


Det er bare gået over al forventning. Hun er blevet lagt omkring kl 21. Jeg har givet hende et drømmemåltid, når jeg har været på vej i seng og to gange har hun sovet til næste morgen, omkring 6/6:30. Det er for vildt. I nat var lidt anderledes. Der vågnede hun kl 3, påtrods af at hun havde spist kl 22 (lidt tidligere end de andre nætter) og hun var meget vågen og sulten. Jeg er også begyndt at give hende grød. En gang om dagen, men igår havde hun ikke lyst til andet en mælk fra mig, og tja...så er der jo ikke så meget man kan gøre. Men det har helt sikkert betydet at hun ikke har været lige så fyldt som de andre dage.

Men hun faldt straks i søvn bagefter, og vågnede kl 7:15....på eget værelse. Jeg er meget stolt og mere end tilfreds.

Nu skal vi bare lige blive rigtig gode venner med det det mad..grød..mos. Men det kommer lige pludselig. Hun kan jo ikke få bryst hele livet...altså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar