søndag den 2. november 2014

Julestue hos Høsterkøb GardenShop

Torsdag den 23. oktober, var jeg til julestue hos GardenShop i Høsterkøb, sammen med min mor. Jeg elsker den planteskole. De er så flinke dem der arbejder der, og deres planter er altid helt i top. Derudover har de også ofte nogle ret gode tilbud. De har f.eks. én uge i oktober haft græskar til den nette sum af 10 kr. Uanset størrelse. Og det betød ikke, at det var nogle små fedtede græskar, og der kun var et begrænset antal. Næh nej, der var helt ufatteligt mange, og de var i alle størrelser. Så jeg fik da også købt min andel. 6 stk. blev det til i år.

Hvert år, har jeg skåret græskar, og i år skulle da ikke være en undtagelse. Men men men...af en eller anden årsag, så fik vi kun lavet et. Tiden har bare ikke passet til det. Tiden er seriøst fløjet afsted. Igen. Men de ser også pæne og dekorative ud, sådan stående i en stor pærevælling. Men I skal da ikke snydes for et billed, af det ene græskar Lauritz og jeg fik lavet.



Nå, men det var så slet ikke det, at dette indlæg skulle handle om.

Jeg havde været til julestue. Jeg kom total i julestemning og jeg er sikker på, at det gjorde alle der var med. Der var lidt for en hver smag. Det traditionelle røde. Årets farve: kobber. Hvid, sølv og glimmer Natur, med træ, fjer og skind osv.

Jeg tog nogle billeder for inspiration, til jer, og mig selv, til når julen kommer bare en smule nærmere, og der skal pyntes op.

Natur med træ, fjer og skind.



...over til årets julefarve - kobber.



Den traditionelle røde jul.




 Nisselandskab hører vidst til det traditionelle.


Og så til hvis, sølv og en masse glimmer.







Vi var så heldige, at få en lille goodie-bag, da vi skulle til at hjem. Kald det en forskuds-julegave.
Krokus, skal ud og plantes nu, før frosten kommer, så de er kan blomstre til foråret.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar