søndag den 12. maj 2013

Mors dag


Mors dag, søndag startede noget så perfekt. 

Klokken et eller andet alt for tidligt, hvor lyset forsigtig prøvede at slippe ind gennem gardinerne, men hvor mine øjne var som limet samme, mærkede jeg en blå lille hånd i min. Og en to tre, en lille varm krop kravlede op i sengen. Krøb under dynen og puttede sig ind til mig, og faldt i søvn. Fantastisk følelse. 

Og tænk...han sov til lidt over 8. Jeg vågnede faktisk før ham... Kunne dagen starte bedre?-det tror jeg ikke. 

Og vi har hygget idag. Og jeg har fået en masse kysser og krammer og "jeg æsker dig moar".

Jeg elsker at observere ham. Lytte til ham og opleve ham. 

Jeg syntes at det er helt utroligt så meget der er sket på så kort tid. 

Jeg er ovenud lykkelig for, at være mor. Og så for en lille lækker storsmilende kanalje.

Og så lige et par visdomsord fra Steen og Stoffer...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar