fredag den 3. maj 2013

Molo-lagersalg

Jeg er virkelig ved at falde af på den kan jeg mærke. Eller også er det det spirrende forår, der gør at jeg hellere vil være hjemme i haven og huset og være aktiv, eller også er det fordi der er drøn travlt på arbejdet. Det er i hvert fald fuldstændigt gået mon næse forbi, at Molo holdt lagersalg i disse dage ude på Docken i Nordhavnen. Det var først da min veninde OG hendes mand begge skrev til mig om jeg skulle derud. De er nemlig i Malaga, men ville rigtig gerne have en flyverdragt til deres Toke, til næste vinter. Toke er ca 14 dage ældre end Lauritz.

Og der er virkelig penge at sparer, så afsted med mig.

Af erfaring tog jeg ikke der ud første dag, og det var jeg meget glad for. Det blev simpelthent nævnt i trafikradio at pga lagersalg var der meget grafik og kø i og ved Nordhavnen.

Jeg var der i går, på dag 2, efter kl 18 (de lukkede kl 21). Og der var stadig mange mennesker. Ikke nogen kø, men en masse mennesker, som en myldrende myretue.

Jeg syntes selv at jeg har gjort et godt kup, og nu er vintertøjet købt til næste sæson.

Flyverdragt, vinterjakke, overtræksbukser, jeans i slimfit, grå bukser og t-shift. Lauritz har jo ikke de længste ben, så bukserne er i str 92, og de er stadig meget meget lange. Han kommer forhåbentligt efter det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar