tirsdag den 3. februar 2015

Januar 12 months of knitting

Ja, det blev så februar, og jeg har stadig Cille-blusen på pindene. Vi har været lidt uvenner. Eller det vil sige, jeg har været øv og ærgerlig over det jeg har lavet. Jeg har lavet en fejl. Et eller ander sted, i det jeg strikkede, da jeg var til strikkeaften hos min søster. Jeg har været ret god til at holde styr på mit maskeantal hele vejen igennem, indtil den aften. Da jeg skulle til at pakke sammen, ville jeg lige tælle masker for en god ordens skyld...der var to for meget. Midt i mønstret. Åh! Jeg tror at jeg talte 6 gange OG jeg fik en veninde til at tælle også. Ja...to masker for meget, lige midt i det hele. Så den har ligget og ventet på, at jeg skulle tage mig sammen til at få rettet fejlen og komme videre.



Derudover, er Mathilda midt i et tigerspring, forkølet og jeg tror også, at hun er ved at få en tand. (Tre-i-en...En kinder-overraskelse). Hun er enormt mor-syg, sover ikke særlig meget i løbet af dagen, og spiser intet i forhold til hvad hun plejer. Heldigvis har hun rigeligt på sidebenene, så det med maden er jeg ikke så urolig for. Men jeg gad godt at hun sov lidt længere, så hun var knap så pirlig og ikke var på mig størstedelen af sin vågne tid. Det er lidt hårdt ikke at kunne lave noget andet, uden at hun vil hænge på armen. Og hun er jo også blevet en tung lille trut på 9,6 kg, så det gør det jo ikke lettere.

Idag skal vi til svømning, så jeg satser på, at hun tager sig en god lur efterfølgende. Så kan jeg få gjort rent, vasket tøj osv. og bare måske, få strikket en pind eller to. Vi må se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar