lørdag den 3. januar 2015

Søvnunderskud

Denne lille trut har holdt sig selv og mig vågen det meste af natten. Med feber på knap 39 så er det svært at være til.

Feberen er heldigvis faldet her til formiddag og vi har også fået os en morgenlur på sofaen inden huset to herrer stod op. Men nu sover hun lidt igen.



Jeg er træt med træt på, men kan ikke sove, så jeg hygger mig i sofaen med en kop te og en næsten færdig kjole til den lille trut, mens mænderne er på genbrugspladsen og være arbejdsmænd (som Lauritz kalder det) og vasker bil. 



2 kommentarer:

  1. Hvor var det dog øv! Utroligt så hurtigt feber kan komme og gå hos de små. Rigtig god bedring (og nat). :)
    Knus Kat

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg tror at det er en kombination af tænder og forkølelse. Hun hoster og snotter den lille trut. Heldigvis er feberen helt væk og hun har sovet hele aftenen og natten. Så som bonus, blev hendes kjole færdig.

      Slet