onsdag den 15. august 2012

Polterabend...

Jep, jeg har været til polterabend...ikke min egen, det er noget tid siden, men en god veninde, der skal giftes den 25. august.

Det er altid lidt spændende at se hvad dagen bringer, lige meget om man har været med til at arrangere eller ej, for det er jo dem der er med på dagen, der former dagen. Det var en rigtig dejlig dag.

Hele dagen havde amerikansk tema, da hun har været i USA og bo. Så lige fra amerikanske pandekager og riffelskydning til burgere og cheerleading. Hvorfor er det at man (læs: jeg) altid syntes at det er sjovt at skyde. Om det er Bjørnen i Tivoli, lerduer eller med vandpistol, det er bare sjovt, og jeg er farlig...eller, jeg vandt i hvert fald vores interne konkurrence, så mellem de piger der var med, så var jeg farlig.

5 skud og så tæt på som det næsten kan gøres på bulls eye...


Ser da meget godt ud med en riffel...og ja ja, jeg ved det godt. "Hvad sker der med dine fingre" men det var altså den instruks vi fik. Hvis vi ville holde "normalt" måtte vi godt det, men så skulle man bøje nakken mere og det gad jeg ikke. Man tænker vel fremfor alt på komfort, ik'?!


  Og så lige fra cheerleading...det kunne vi nok godt øve os en smule mere på. Men sjovt var det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar