onsdag den 15. august 2012

Light Glow

Hov...jeg har da helt glemt...

Må da lige slå et slag for et fantastisk arrangement der fandt sted lørdag den 4. august. Light Glow i Fælleparken på Østerbro. Helt fantastisk, intet mindre.

Det er optakten til Danmarksmesterskabet i ballonflyvning, der for første gang blev afholdt i København, fra den 8. - 12. august.

Ca. 12 luftballoner var stillet op i Fælledparken. Kl 22:30 begyndte de at "puste" ballonerne op og da kl var ca. 23 stod de alle oprejst i den mørke park.






Da alle ballonerne stod op, begyndte de at lyse ballonerne op med flammerne, skiftevis og alle på en gang. Det var helt vildt. Det var som en koncert uden lyd. Det varede ca. 30 min. Ikke længe, men fantastiske 30 min. 

Hvis det igen kommer til et sted i nærhed af hvor jeg befinder mig, så skal jeg helt sikker opleve det igen. Fed oplevelse for alle mennesker i alle mennesker og i alle situationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar