fredag den 2. maj 2014

14....sagde han 14

Ja, det gjorde han. Og så falder man bagover.... Øh, og 14 hvilke noget taler jeg så om. Bare 14 hvepseboer på vores loft.... 14 hvepseboer i forskellige størrelser. 

Øh, Hej...jeg tror at vi har hvepse på loftet, vil du være venlig at komme forbi og tage et lille kig? Det ville han da gerne og som sagt så gjort. Mark havde været oppe og lure, og spottet to større og et lille, men det var det. Så han er åbenbart ikke så grundig til at lure ham min kære mand, for min nye ven Jan fra Komplet Skadedyrsservice fandt hele 14 boer. Nogle gamle og nogle helt nye. 

Armen for filan...hvordan kan man have 14 hvepseboer på loftet uden at ane det??? 14!!!! Jeg er TOTALT målløs. 

Men den søde Jan har nu sprøjtet dem alle sammen og raget dem ned. Så kan de bare blive liggende for det er jo bare papir (fortalte Jan) eller blive fjernet i weekenden (tror jeg er det vi, læs Mark, gør). 

Min kære mand får travlt i weekenden...for der er også gråspurve der har fundet smutveje ind på loftet, og er gået i gang med at bygge reder til deres små forårsunger. Men dem gider jeg altså heller ikke at have på loftet. Så om to minutter, er jeg ude af døren for at købe en hulen masse meter insektnet, som Mark så kan sætte over HELE udhænget på huset, så fugle, mus og hvepse bliver udenfor. De er ikke inviteret og hvis de var, skulle de venligst ringe pænt på og bruge hoveddøren som andre normale gæster...ud af mit hus.

14...det er altså lige i overkanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar