lørdag den 8. september 2012

Weekend i sigte..

Så kom weekenden. Jeg syntes at denne uge er fløjet afsted. Det gør tiden virkelig i øjeblikket.

Denne weekend står i familiens tegn. Familien Johnsen sommerhus-tur til Marielyst. Det bliver rigtig hyggeligt, det er jeg overbevist om, for der plejer det at gøre. Det er også første gang at Lauritz skal med. Sidst var jeg højgravid og glædede mig enormt til at se min søn. Jeg kan huske at Marks kusine Vivi og hendes mand Allan, havde deres lille søn Oliver med, den dejligste lille dreng. De har fået lille Nicklas i mellem tiden, så nu er der 5 små. Kusinerne Julie og Sofie og fætrene Oliver, Nicklas og Lauritz.

Inden vi skal afsted hygger vi herhjemme. Faldt over en artikel om Christian Louboutin i Fein, med flere billeder af hans fine kunstværker af stiletter, yay...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar