torsdag den 20. september 2012

Ååhhh

Jeg kan simpelthen blive så irriteret over folk der ikke kan finde ud af at køre bil...eller dvs dem der mener at de ejer hele vejen og der dermed er specielle regler for dem. Hvorfor kan folk, læs dem der opfører sig sådan, ikke slappe af og "go with the flow", så kører det hele bare meget nemmere.

Tag nu den klovn, som jeg "traf" idag.. Han kører foran mig. Ved siden af ham, en bil med to ældre ægtepar. Ca 100 meter fremme vil de to vejbaner vi kører i flette, efter et vejkryds. Midt i krydset begynder ham der kører foran mig, at presse sig ind for at kører midt mellem de to baner, eller han prøver på det, for de ældre ægtepar er jo ved siden af ham så dem "skubber" han til. Den kloge ældre mand der kørte bilen, valgte at gasse lidt op og lad ham den pressende komme ind bag ham, da der var mest logisk, da han allerede lå mere bag ham en foran ham. Men men ham den pressende bliver stiktosset. Råber og dytter og køre helt bag op i de ældre ægtepar. Det er helt til grin. Men de ældre tager det super fint, mens ham tumpen bliver VED med at køre så tæt på dem som det overhovedet kan lade sig gøre. Sådan blev det ved indtil klovnen heldigvis skulle en anden vej end os andre.

Nogle bliver bare så hurtigt negative og farer op...det kan virkelig ikke være særlig sundt at opfører sig sådan.

Men så er det bare SÅ dejligt at komme hjem til mit lille snot-øre :) og se hans dejlige smil og hygge med begge mine drenge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar