mandag den 3. februar 2014

Sne

Et øjebliks undskydelse fredag på vej hjem fra arbejde. Den sne...den skal udnyttes, inden den pludselig forsvinder igen. Man ved ho aldrig med det danske vejr. Hmrf..

Så hjem og stille bilen og frem med kælken og så ned til børnehaven og hente Lauritz. 

Han blev helt vildt glad. Det var så sejt. Og så sjovt. Og han havde ret...det var rigtig sjovt og hyggeligt. Men også virkelig hårdt. Det er ikke fordi vi bor et sted hvor alt er fladt og uden bakker, og i høj blød sne, så fik jeg også ugens træning. Jeg blev også nød til at holde et par pauser på vejen hjem når plukveerne strammede lidt for meget. 

Fik også et par kommentarer med på vejen fra den lille fyr. "Du går ikke så hurtigt mor"!!! Say what! Altså der havde jeg lyst til at skubbe ham af kælken og selv sætte mig til rette. Tsk tsk. Prøves at fortælle at jeg ikke kunne gå hurtigere, dir det ville lillesøster ikke have. Det blev heldigvis godtaget. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar